کد خبر 246406
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

توزیع ۱۷۲ هزار غذای گرم و بسته معیشتی در خراسان‌ جنوبی 

توزیع ۱۷۲ هزار غذای گرم و بسته معیشتی در خراسان‌ جنوبی 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۲ هزار سبد معیشتی در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان در این استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ عبدالرحیم لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی روز سه‌شنبه اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح زمینه مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش و بهره‌گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه رمضان را فراهم می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۰ میلیارد ریال و ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۸۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خراسان جنوبی فعال شده که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان این تعداد به ۱۷۵ آشپزخانه برسد.

لطفی با دعوت از مردم استان برای کمک به نیازمندان در ماه رمضان گفت: عموم هم‌استانی‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha