کد خبر 166431
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

92 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد

92 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 92هزار وعده غذای گرم، 168 هزار افطاری ساده و 25 هزار بسته معیشتی، از ابتدای ماه رمضان تاکنون توسط خیران نیک اندیش و مراکز نیکوکاری تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، «مجید مومنی» روز دوشنبه در آیین افتتاح آشپزخانه مرکز نیکوکاری معراج النور، افزود: این اقدام خدا پسندانه با اعتباری بالغ بر به ارزش 34میلیارد ‌و 630 میلیون تومان انجام شد.

وی ادامه داد: تاکنون 356 آشپزخانه با هدف اطعام مهدوی در سطح استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی افطاری ساده، طرح اطعام مهدوی و تهیه و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های کم برخوردار در کمیته امداد امام خمینی (ره) راه آغاز شده و این پویش مورد استقبال شهروندان، به ویژه خیران نیک‌اندیش قرار گرفته است.

رئیس ناحیه یک کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر اراک نیز بیان کرد: طرح اطعام مهدوی و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های کم برخوردار، توسط خیران و مراکز نیکوکاری همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان و به تبع آن در منطقه یک کمیته امداد شهرستان اراک در حال برگزاری و اجرا است.

«محمد حسینی» تعداد خانواده‌های معیشت بگیر منطقه یک کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اراک را بالغ بر 5 هزار و 470 نفر عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شده در این طرح بسته های غذایی به ارزش حداقل یک میلیون تومان بین جمعیت تحت حمایت توزیع شود.

برچسب‌ها