کد خبر 246087
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

حق حسینی است که در تیم ملی بازی کند/ نکونام در استقلال تنهاست

حق حسینی است که در تیم ملی بازی کند/ نکونام در استقلال تنهاست

پیشکسوت فوتبال از تصمیم سرمربی تیم ملی مبنی بر بازی دادن به گلر استقلال در ترکیب اصلی بازی با ترکمنستان حمایت کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: بازی سختی بود و نکته مهم این بازی هم کیفیت پایین چمن ورزشگاه بود که واقعاً در حد لیگ یک ایران هم نبود. با این وجود من فکر می‌کنم ترکمنستان هم خوب بازی کرد و بدون ترس از نام ایران شجاعانه بازی کرد و تلاش خودش را کرد که بتواند از این دیدار امتیاز بگیرد ولی حریف تجربه و مهارت بازیکنان ایرانی نشدند. چند موقعیت گل هم داشتیم که با بدشانسی از دست رفت و می‌توانست اختلاف گل بیشتر از این باشد. 

وی در مورد انتقاد از عملکرد تیم ملی در این بازی گفت: هیچ تیمی کامل نیست و تیم ملی هم قطعاً نقایصی دارد و از کادرفنی می‌خواهم این انتقاد ها را مد نظر قرار دهد و شاید لا به لایش نکات به درد بخوری بود که که کارشان آمد. یکی از رموز موفقیت آدم‌های مطرح مشورت پذیر بودنشان است. با این وجود به نظرم مشکل اساسی که جای نگرانی داشته باشد در تیم ما نیست و یک سری نقایص هست که به مرور زمان برطرف خواهد شد. 

پیشکسوت فوتبال در رابطه با حضور حسین حسینی در این بازی به جای بیرانوند هم توضیح داد: از این تصمیم قلعه‌نویی خیلی خوشم آمد و به او بابتش آفرین می‌گویم. حسینی بهترین گلر حال حاضر لیگ است و حقش بود در تیم ملی هم به او بازی برسد. بیرانوند چند وقتی است که افت کرده و بهتر است به گزینه‌های دیگر هم میدان داده شود تا فضای رقابت وجود داشته باشد و اینطوری هر دو نفر می‌توانند بیشتر تلاش کنند و باعث رشدشان خواهد شد. اگر یک نفر مطمئن باشد که تحت هر شرایطی فیکس است انگیزه‌اش را از دست می‌دهد. به نظرم حق حسینی بود که در ترکیب تیم ملی بازی کند. 

رشیدی در مورد وضعیت استقلال هم گفت: استقلال از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و صدرنشین لیگ برتر است ولی از لحاظ آرامش به نظرم اوضاع مثل سابق است. نکونام این فصل از ابتدا در استقلال تنها بود و فکر می‌کنم هنوز هم تنهاست. بازیکنان مد نظر او را جذب نکردند و اگر تیم نتیجه گرفته و موفق بوده حاصل هنر کادرفنی و بازیکنان است و از هیچ لحاظ استقلال داشته‌هایش در حد صدرنشین لیگ برتر نیست و حداقل ۳-۴ تیم پر هزینه‌تر داریم. امیدوارم تکلیف مالکیت جدید که مشخص شد این اوضاع درست شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha