کد خبر 245968
۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰

توسط هلال‌احمر استان مرکزی صورت گرفت؛

توزیع بیش از چهار هزار سبد معیشتی بین نیازمندان

توزیع بیش از چهار هزار سبد معیشتی بین نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: ۴۵۰۰ سبد معیشتی توسط خیرین، حامیان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر این استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ علیرضا شهرجردی عصر سه‌شنبه در حاشیه اجرای طرح هلال رحمت در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن با بهار معنویت با هدف اطلاع رسانی در خصوص سلامت آحاد جامعه و نیز حمایت از اقشار کم برخوردار، اعضا و داوطلبان فعال، خیرین و حامیان شعب هلال احمر و خانه‌های هلال استان مرکزی این تعداد بسته را تهیه و توزیع کردند.

وی بیان کرد: ۲۵۰۰ نفر نیز از سفره‌های افطاری بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال برای تهیه سبدهای معیشتی و سفره‌های افطاری هزینه شده است.

شهرجردی عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی و اطلاع‌رسانی سلامت هم در راستای طرح با مشارکت داوطلبان در بین مردم و مسافران نوروزی توزیع شد.

وی، اجرای طرح نیابت با هدف بازدید از سراها و خانه‌های سالمندان و حضور در منازل بیماران، مددجویان، خانواده‌های شهدا و جانبازان و برپایی ایستگاه‌های سلامت، سنجش فشار خون و قند خون، اقدامات بشر دوستی در راستای کمک به مردم مظلوم غزه و سیل زدگان سیستان و بلوچستان با استقرار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات با هدف ارایه خدمات مشاوره‌ای و همکاری پزشکان داوطلب از دیگر برنامه‌ها و اقدامات شاخص در ایام نوروز، عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی افزود: طرح مرهم زائر نیز با همکاری بیش از ۱۶۰ نفر از داوطلبان اجرا و در این طرح بالغ به ۱۰۰ میلیون ریال دارو اهدایی توسط مردم، پس از تفکیک و بسته‌بندی با نظر پزشکان داوطلب همکار هلال احمر در اختیار اقشار کم برخوردار قرار می‌گیرد.

شهرجردی یادآور شد: بیش از ۱۱۰۰ داوطلب و خیر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با مجموعه هلال احمر در ایام نوروز۱۴۰۳ و اجرای برنامه‌های متنوع همکاری داشتند و این برنامه‌ها تا ۱۷ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha