کد خبر 245818
۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد

آماده‌باش کامل هلال احمر در آستانه بارندگی امشب در اهواز

آماده‌باش کامل هلال احمر در آستانه بارندگی امشب در اهواز

خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به پیش‌بینی بارندگی در ساعات پایانی شب و بامداد فردا در اهواز، از آماده‌باش کامل نیروها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ وحید شعبانی در گفت‌وگوی رسانه‌ای با اشاره به وضعیت آبگرفتگی در پی بارندگی امروز (۵ فروردین‌ماه) اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی، بلافاصله جمعیت هلال احمر خوزستان جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی را انجام داد و کلیه پایگاه‌های امداد و نجات و کشیک‌ها در سطح استان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به آغاز بارش‌ها از ظهر امروز افزود: در اهواز در کمتر از یک ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی به صورت رگباری و مقطعی رخ داده است. با توجه به حجم بارندگی اهواز در مقطع کوتاه، آبگرفتگی رخ داده و ارزیابی و امدادرسانی در برخی محلات در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به اینکه در ساعات پایانی شب و اوایل بامداد فردا بارندگی خواهیم داشت همه عوامل و تیم واکنش سریع ما در سطح استان به ویژه در اهواز در حالت آماده‌باش کامل هستند تا در صورتی که اتفاقی رخ دهد، بلافاصله امدادرسانی انجام شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha