کد خبر 245677
۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع روزانه کالاهای اساسی مردم در ایام عید نوروز گفت: عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه های زنجیره ای آغاز شد.

 به گزارش گروه اقتصادی حیات، «جبرئیل برادری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص توزیع کالای اساسی تنظیم بازار برای ایام نوروز در استان تهران اظهارکرد: باتوجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی های انجام شده تلاش می‌شود آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: در این خصوص نقاط مختلفی برای توزیع میوه شب عید و دیگر کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است، میوه و اقلام اساسی به میزان کافی درنظر گرفته شده و به صورت روزانه در سطح شهرستان های استان و شهر تهران توزیع خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

استقبال مردم از روند توزیع میوه و خرما شب عید و ماه مبارک رمضان

برادری با اشاره به استقبال گسترده مردم از روند توزیع میوه و خرما در شب عید گفت: با تدابیر صورت گرفته علاوه بر گوشت قرمز و مرغ منجمد، از امروز گوشت قرمز گرم نیز در فروشگاه های زنجیره ای به صورت بسته بندی توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درخصوص قیمت این محصول افزود: گوشت گرم گوساله با قیمت هرکیلوگرم ۲۹۹ هزارتومان و گوشت گرم گوسفندی هرکیلوگرم ۳۱۶ هزارتومان به فروش خواهد رسید.

برادری اظهار کرد: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف گزارش و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha