کد خبر 243075
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

زمان توزیع میوه شب عید مشخص شد

زمان توزیع میوه شب عید مشخص شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: از ۲۲ اسفند ماه روند توزیع تنظیم بازار میوه شب عید آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ جبرئیل برادری از تامین ۵ هزار تن میوه و ۳۰۰ تن خرما شب عید و ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، علاوه بر برنامه‌ریزی‌های دقیق برای میوه شب عید، در زمینه تامین خرمای مورد نیاز ایام مبارک ماه رمضان نیز ذخیره‌سازی‌های خوبی صورت گرفته و مشکلی در تأمین و عرضه این محصول با قیمت‌های مناسب در سطح استان نداریم.

وی با بیان اینکه سیب درختی و پرتقال با کیفیتی برخوردار است اظهار داشت: تنظیم بازار میوه شب عید امسال در سطح شهرستان‌های ۱۶گانه استان تهران بر عهده سازمان تعاون روستایی استان تهران است و در صورت نیاز شهروندان افزایش می‌یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: قیمت این اقلام بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مشخص و توزیع می‌شود و به منظور کسب رضایت عموم مردم استان، میوه‌ها از یکنواختی و کیفیت مناسبی برخوردار است.

توزیع خرما ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه

برادری گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خرمای مورد نیاز شهروندان در این ایام توسط سازمان تعاون روستایی برای شهرستان‌ها تهیه شده که یک هفته قبل از ماه مبارک یعنی ۱۵ اسفندماه در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه شهر تهران نیز میوه شب عید تنظیم بازار شامل سیب، پرتقال و خرما بر عهده سازمان میادین خواهد بود که در حال حاضر این سازمان نسبت به تهیه محصولات مورد نیاز در ماه مبارک اقدام نموده و در سطح ۳۰۰ نقطه میادین تره‌بار و بازارچه‌های سطح شهر عرضه آغاز خواهد شد.

عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد در سازمان میادین تا پایان مبارک ماه رمضان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص روند عرضه کالاهای پروتئینی برای ایام مذکور افزود: گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد در سطح شهرستان‌های استان و غرفه سازمان میادین تره‌بار با قیمت مصوب تنظیم بازاری در حال توزیع است و روند عرضه تا پایان ماه مبارک همچنان ادامه خواهد داشت.

برادری اظهار داشت: علاوه بر این گوشت قرمز گرم نیز در سطح شهر تهران (سازمان میادین) توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین و توزیع مایحتاج مردم از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ، میوه و خرما در ایام پایانی سال به ویژه میوه شب عید نداریم، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین التهابی در بازار شب عید، ایام نوروز و ایام مبارک ماه در تامین و توزیع این اقلام اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha