کد خبر 245364
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

بالا بردن کیفیت مدیریت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران

بالا بردن کیفیت مدیریت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران

­وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روسای بیمارستان‌ها را فرماندهان نظام سلامت خواند و بر لزوم ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در جهت جلب رضایت بیماران در بیمارستان ها، تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ بهرام عین اللهی گفت: مدیر یک مجموعه حیاتی مانند بیمارستان، باید فرآیندها و نیازها را به خوبی بشناسد تا بتواند با منابع محدود، بهترین خدمات را ارائه کند.

وی افزود: توقع مردم برای دریافت خدمات کیفی بالا و از طرفی، منابع ما اندک و محدود است، بنابراین مدیریت منابع، اهمیت قابل توجهی دارد که باید با شرایط و ظرفیت‌های موجود تنظیم شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما باید ایجاد بیمارستانی در تراز تمدن اسلامی، ایران و جمهوری اسلامی باشد.

عین اللهی، مولفه‌هایی مانند مدیریت منابع انسانی، پاسخگویی، ارتقای بهره وری، ایجاد شفافیت، پایبندی به اخلاق، معنویت گرایی، رعایت حریم خصوصی بیماران، حضور جهادی و میدانی در صحنه و رعایت استانداردها را از مولفه‌های ایجاد بیمارستان در تراز تمدن اسلامی، ایرانی و جمهوری اسلامی ذکر کرد. وی تاکید کرد: بیمارستان‌ها باید دوستدار خانواده و کرامت انسان‌ها باشند و کرامت مردم باید حفظ و رعایت شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha