کد خبر 245349
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس مهاجم جذب نکند قهرمان نمی‌شود/ فهرست جدید تیم ملی را پسندیدم

پرسپولیس مهاجم جذب نکند قهرمان نمی‌شود/ فهرست جدید تیم ملی را پسندیدم

پیشکسوت فوتبال در مورد رقابت‌های لیگ برتر و فهرست تیم ملی صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری دو گله پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و پرسپولیس با سبک و مدل جدید بازی خودش به خوبی آشنایی پیدا کرده و خواسته‌های اوسمار به خوبی در زمین پیاده می‌شود. تیم در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر بازی می‌کند و این جای خوشحالی دارد. من از روند رو به رشد تیم راضی هستم و در این بازی هم برای حفظ فاصله در کورس بالای جدول نیاز به سه امتیاز بود که کسب شد. 

وی افزود: پرسپولیس به نسبت داشته‌هایش خوب نتیجه می‌گیرد ولی ضعف‌هایی دارد که بعضاً برایش مشکل ساز می‌شود و به همین دلیل هم در دربی نتوانست به هدف خودش برسد. پرسپولیس نیاز به یک مهاجم تمام کننده و بلند زن در کنار آل کثیر دارد و جای بازی عالیشاه آنجا نیست.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: الان نگاه کنید پرسپولیس در هر بازی چقدر موقعیت خراب می‌کند تا به گل برسد و برای همین در بازی‌هایی مثل دربی که فرصت چندانی نمی‌شود خلق کرد و باید از تک فرصت‌ها بهره لازم را برد کار تیم گره می‌خورد. به نظرم اگر یک مهاجم جذب نشود پرسپولیس کار سختی در مسیر قهرمانی خواهد داشت و بعید است به این عنوان دست پیدا کرد. 

درخشان در مورد فهرست جدید تیم ملی هم گفت: فهرست جدید تیم ملی را پسندیدم، هرچند این فهرست هم مشکلات و ضعف‌هایی داشت و نفراتی از آن جا ماندند و نفراتی هم بهتر بود دعوت نشوند ولی در کل پوست اندازی که لازم بود در این فهرست دیده می‌شود و بازیکنان خوب و آینده‌داری جذب شدند که باید قدر موقعیتی که در آن هستند را بدانند و خوب توجیح شوند که پیراهن تیم ملی کشورشان چه ارزش و جایگاهی دارد و باید برای حفظش تلاش کنند. 

وی در مورد تقابل با ترکمنستان هم توضیح داد: جام ملت‌ها به ما نشان داد نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و همه قدرت‌های بزرگ آسیا مقابل تیم‌هایی که انتظارش نمی‌رفت مغلوب شدند. در فوتبال فاصله بین تیم‌های قدرتمند و سایر تیم ها کم شده است برای همین باید مراقب باشیم و با استراتژی درست وارد زمین شویم و حریف را دست کم نگیریم تا با یک نتیجه خوب بازی را ببریم. 

درخشان در پایان عنوان کرد: سال جدید را به مردم ایران تبریک می‌گویم و سالی خوب و به دور از غم و ناراحتی برایشان آرزومندم و امیدوارم مشکلات اقتصادی در سال جدید به مراتب کمتر باشد و مسئولان بیشتر از قبل فکری برای قشر آسیب‌پذیر جامعه داشته باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha