کد خبر 241934
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

بچه‌های ساحلی درس بزرگی به ملی‌پوشان فوتبال دادند/ ضعف پرسپولیس این هفته خودش را نشان می‌دهد

بچه‌های ساحلی درس بزرگی به ملی‌پوشان فوتبال دادند/ ضعف پرسپولیس این هفته خودش را نشان می‌دهد

پیشکسوت فوتبال در مورد درخشش ساحلی‌بازان و وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات  در خصوص برتری پرگل پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: نتیجه خوبی بود و در شرایطی که تیم اوضاع روحی مناسبی نداشت این پیروزی توانست کمک شایانی به تیم کند تا از لحاظ روحی و روانی کمی اوضاع بهتر شود و امتیاز دادن استقلال هم مزید بر علت شد تا اوضاع از لحاظ جدولی هم کمی بهتر شود و بازیکنان در بازی‌های بعدی با فشار کمتری وارد زمین شوند. البته تیم در این بازی بدون اشکال نبود و باید ضعف‌هایی که همچنان وجود دارند برطرف شوند. 

وی در مورد محرومیت بیرانوند افزود: از ابتدای فصل ما داریم می‌گوییم پرسپولیس نیاز به یک گلر دوم مطمئن دارد و ممکن است محرومیت یا مصدومیت ایجاد شود و تیم به مشکل بخورد و این ضعف در بازی با ذوب آهن بالاخره خودش را نشان داد. من روی گلر دوم پرسپولیس شناختی ندارم شاید واقعاً خوب بازی کند و این بازی برایش یک سکوی پرتاب باشد ولی ریسک بزرگی است و اگر عملکرد خوبی نداشته باشد هم برای آینده فوتبالی خودش خوب نیست و هم پرسپولیس متضرر خواهد شد. به هر حال برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تولد یک گلر مستعد جدید در فوتبال ما باشد و او را با این بازی به خاطر بیاوریم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی هم گفت: واقعاً دست مریزاد می‌گویم و تبریک می‌گویم. این بچه‌ها به جایگاهی رسیدند که مستحقش بودند و حتی اگر جلوی برزیل بدشانسی نمی‌آوردند می‌توانستند فینالیست هم بشوند و افتخار بزرگتری بیافرینند. این بچه ها با کمترین امکانات و بضاعت این افتخار را کسب کردند. هرچند مسئولان فدراسیون می‌خواهند این موفقیت را به نام خودشان سند بزنند. 

درخشان در ادامه گفت: این باید یک درس بزرگ به ملی پوشان فوتبال ما باشد که چطور چند جوان بی ادعا اینطور افتخار آفرینی کردند ولی ما در قطر همه‌اش دنبال توجیه و بهانه برای شکست‌مان بودیم. همیشه به جای پذیرش ضعف‌هایمان دنبال توجیه هستیم ولی اگر نقاط ضعف را بپذیریم و در راستای رفع آن تلاش کنیم می‌توانیم شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha