کد خبر 245172
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

انتشار فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌های تجهیزات پزشکی در نوروز

انتشار فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌های تجهیزات پزشکی در نوروز

اداره نظارت بر نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌های تجهیزات پزشکی در نوروز 1403 به‌ منظور استمرار ارائه خدمات فنی و پشتیبانی مناسب به مراکز درمانی در ایام تعطیل را منتشر کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سعیدرضا شاهمرادی مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به چالش های موجود در سال جاری ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد  مطلوب همکاران ستادی و معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: برنامه‌ ریزی معاونت غذا ودارو دانشگاه جهت دپوی تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان در حال انجام است.

وی از جمله اقدامات حوزه اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو را تامین اقلام پزشکی مورد نیاز در ایام نوروز 1403 اعلام کرد که در این راستا معاونت های غذا و دارو باید پس از برآورد و اعلام نیاز به اقلام پزشکی از سوی اورژانس منطقه، اقدامات لازم را جهت هماهنگی با شرکت های تامین کننده به عمل آورد.

گفتنی است، اداره نظارت بر نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌ های تجهیزات پزشکی در نوروز 1403 به‌ منظور استمرار ارائه خدمات فنی و پشتیبانی مناسب به مراکز درمانی در ایام تعطیل منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha