کد خبر 244905
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

 فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

دستگیری قاتل فراری رودبار گیلان

دستگیری قاتل فراری رودبار گیلان

 فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی، فردی که در رودبار گیلان مرتکب قتل شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ عیسی روشن‌قلب فرمانده انتظامی شهرستان رودبار روز شنبه در تشریح این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفاء متهم در یکی از استان‌های همجوار خبر داد و افزود: پس از اخذ نیابت قضائی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را ظرف کمتر ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی عنوان داشته، بیان کرد: قاتل ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در رشت

 فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان و مالخر حرفه‌ای و کشف پنج دستگاه خودرو و تعدادی قطعات سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو، قطعات داخل آن و کابل برق طی هفته‌های اخیر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران یگان امداد با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده از محل‌های وقوع جرم، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاه آنان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف پنج دستگاه خودرو پراید سرقتی خبر داد و با اشاره به اعتراف سارقان سابقه‌دار به سرقت پنج دستگاه خودرو پراید، ۶ فقره سرقت کابل برق و هشت فقره سرقت قطعات خودرو و فروش تعدادی وسایل سرقتی به یک مالخر، گفت: مالخر این پرونده نیز دستگیر و چهار دستگاه پخش خودرو، تعدادی جک، آچار چرخ، باطری خودرو و چهار دستگاه بلندگو سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان ۳۴ و ۳۷ ساله و مالخر ۵۲ ساله این باند سرقت با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha