کد خبر 223749
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

دستگیری مالخر لوازم مسروقه در شهرستان ری

دستگیری مالخر لوازم مسروقه در شهرستان ری

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه ای و سابقه دار لوازم خودروهای مسروقه در "ری" ،خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی ادامه تحقیقات از سارقان حرفه ای لوازم و قطعات خودرو که در شهرستان"ری" اقدام به سرقت می نمودند کارآگاهان پلیس در یکم آبان ماه امسال هویت و مشخصات مالخر لوازم خودرو را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام در دوم آبان ماه مخفیگاه متهم را در محدوده"شهرری" شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی روز گذشته تیم های عملیات پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

سرهنگ "طرهانی" با اشاره به دستگیری متهم بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد 5 عدد رینگ و لاستیک، 7 عدد ساب، 15 جفت باند، و ... مسروقه کشف شد که به همراه متهم به آن پلیس منتقل شده و ماموران تحقیقات تخصصی خود را جهت تکمیل پرونده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم 37 ساله سابقه دار به بزه انتسابی و خرید بیش از 20  فقره لوازم  مسروقه معترف گردید که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام و سپس روانه زندان شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha