کد خبر 244698
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

سخنگوی دولت با حضور در غرفه «حیات»:

انسجام و همدلی خاصی میان کارکنان بنیاد شهید وجود دارد/ نگاه مدیریتی مناسب بنیاد شهید در دولت سیزدهم

انسجام و همدلی خاصی میان کارکنان بنیاد شهید وجود دارد/ نگاه مدیریتی مناسب بنیاد شهید در دولت سیزدهم

سخنگوی دولت با اشاره به نگاه مدیریتی مناسب بنیاد شهید در دولت سیزدهم گفت: انسجام و همدلی خاصی میان کارکنان بنیاد شهید وجود دارد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دکتر قاضی زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدا قوت می گویم که هم همکاران بسیار خوبی را با نگاه متعالی در این نمایشگاه دور هم جمع کرده اند و هم با نگاه مدیریتی مناسبی سعی می کنند که خدماتی که بنیاد شهید به خانواده ایثار و شهادت ارائه می کند را به سمتی سوق بدهند که درخور شأن و جایگاه این خانواده معزز باشد.

وی در مورد خروج بنیاد شهید و امور ایثارگران از بنگاه داری گفت: حرکت بنیاد شهید به این سمت بوده است. به طور مثال، در مرکز رشد دیدیم که نخبگان این خانواده بزرگ درخواست حمایت دارند؛ به عبارت دیگر خانواده ایثار و شهادت درخواست نقش آفرینی دارند یا در مجموعه سرمایه گذاری می خواهند به عنوان سرمایه گذار بتوانند در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و... فعالیت داشته باشند.

سخنگوی دولت در مورد برپایی نمایشگاه دستاوردهای بنیاد شهید گفت: تاکنون سابقه نداشته است که همه انواع خدمات مجموعه بنیاد شهید و زیرمجموعه های آن به صورت یکجا دور هم جمع شوند تا ابعاد و زوایای بسیار گسترده خدمات پزشکی و درمانی تا خدمات رفاهی و فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، علمی و آموزشی و موضوعات پیش روی بنیاد شهید، حوزه بانکداری، بیمه و... در این بنیاد در معرض دید قرار گیرد. به عبارت دیگر، بنیاد شهید و زیرمجموعه های آن طبیعتا همه اجزای فعالیت را باید برای خانواده واحد داشته باشد.

بهادری جهرمی ادامه داد: یکی از برکت های بنیاد شهید این است که کارکنان مجموعه معمولا خود از خانواده های ایثار و شهادت هستند و به همین دلیل همدلی، انسجام و نزدیکی خاصی بین کارکنان مجموعه دیده می شود.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بانک دی برای خدمت رسانی بهتر به خانواده ایثار و شهادت در نمایشگاه گفت: وجه تمایز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه ها تعامل و یکدلی میان غرفه هاست. معمولا غرفه ها در نمایشگاه ها با یکدیگر تعامل ندارند چون از بخش های مجزایی هستند. اینجا یکدلی، وحدت و یک رنگی بسیار زیبایی در مجموعه حکمفرما بود که همین وحدت به خدمت رسانی هرچه بهتر به خانواده های معزز شهدا کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha