کد خبر 244451
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴

سورپرایز ویژه یا همان همیشگی؟

مردان منتخب نکونام برای دربی چه کسانی هستند؟

مردان منتخب نکونام برای دربی چه کسانی هستند؟

تیم فوتبال استقلال برای تقابل با پرسپولیس تقریباً تمام نفرات کلیدی خودش را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال بعد از عبور از 19 دیدار در لیگ برتر به سخت‌ترین و مهم‌ترین بازی فصل خودش رسید و باید در دربی حساس پایتخت‌ به مصاف پرسپولیس برود، بازی‌ای که علاوه بر اهمیت ذاتی خودش قرار است در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر هم نقش و اثر مستقیم ایفا کند. از همین رو جواد نکونام باید بهترین ترکیب خودش را برای مهم‌ترین بازی فصل به میدان بفرستد و به همین بهانه به واکاوی اندیشه‌های او پیش از این بازی حساس می‌پردازیم:

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی

گلر و کاپیتان استقلال گزینه بدون رقیب این پست آبی‌پوشان است. او عملکرد خیلی فوق‌العاده‌ای در طول این فصل نداشته ولی ضعیف هم ظاهر نشده است و حالا انگیزه زیادی دارد تا در یک دربی دیگر تلاش خودش را برای ثبت کلین شیت به کار بگیرد.

مدافعان میانی: این سه نفر

استقلال مدتی است با نظر جواد نکونام از سیستم 2-3-5 استفاده می‌کند و در این سیستم سه مدافع میانی و 2 وینگ بک حضور دارند. سه مدافع میانی استقلال از بین 4 گزینه که در اختیار جواد نکونام قرار دارند انتخاب خواهد شد، رافائل سلیوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند که شانس چهارمی برای نیمکت نشین شدن بیش از سه نفر قبلی خودش است.

وینگ‌ بک‌ها: در غیاب کوین

استقلال برای این سیستم نیاز به دو وینگ بک دارد و در غیاب یامگای مصدوم فرصت به صالح حردانی و ابوالفضل جلالی می‌رسد. جعفر سلمانی و مهرداد محمدی هم توانایی بازی در پست وینگ بک چپ را دارند و میلاد فخرالدینی هم می‌تواند در سمت راست برای استقلال به میدان برود که اینها احتمالاً گزینه‌های تعویضی خواهند بود.

هافبک‌ها: همان همیشگی

استقلال در خط هافبک دست بازی در چینش نفرات ندارد. بعد از جدایی سعید مهری بازیکنی در این پست جذب نشد و حالا نکونام ناچار در هر بازی از مثلث چشمی، مهدی‌پور و رضاوند استفاده می‌کند و نیک نفس و حامدی فر و چند بازیکن دیگر از روی نیمکت کار را دنبال خواهند کرد.

خط حمله: این زوج جذاب

استقلال در خط حمله زوج خارجی جذاب خودش را دارد. گوستاوو بلانکو که محبوبیت بالایی در این تیم داشته و مارشاریپوف که در کنار او به تازگی به جمع آبی‌ها اضافه شده و زوج قابل قبولی تشکیل دادند که در این بازی اولین دربی خود را سپری می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، گستاوو بلانکو و مارشویپوف

11 مرد منتخب نکونام برای دربی چه کسانی هستند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha