کد خبر 244332
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

شانس استقلال برای بردن دربی بیشتر است/ فعلاً به اختلاف خطیر و نکونام دامن نزنیم

شانس استقلال برای بردن دربی بیشتر است/ فعلاً به اختلاف خطیر و نکونام دامن نزنیم

پیشکسوت استقلال در رابطه با وضعیت این تیم در آستانه دربی و شانس برد آبی‌پوشان در این مسابقه صحبت کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل حریف همنام خوزستانی در لیگ برتر اظهار داشت: بعد از شکست نا امید کننده مقابل مس در جام حذفی به نظرم استقلال به یک برد نیاز داشت تا به روال عادی برگردد و با شرایط روحی خوب به دربی برود. بازی مقابل تیم‌های پایین جدول همیشه سخت است و تیم حریف هم الحق و والانصاف خوب بازی کرد و در خط دفاعی جمع نشده بود. در کل بازی خوبی بود و عملکرد خوبی از استقلال شاهد بودیم و به نظرم اتفاقِ بازی با مس را به دست فراموشی سپردند و حالا هم از اینجا به بعد تمرکزشان روی لیگ و قهرمانی در این رقابت‌هاست.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها انتظار داشتند استقلال برد قاطعانه‌تری در این بازی کسب کند هم گفت: این انتظار منطقی نیست چون همانطور که گفتم بازی با تیم‌های پایین جدول سختی‌های خاص خودش را دارد. از طرفی استقلال دربی را در پیش داشت و هرچقدر هم بگوییم بازی قبل دربی نباید فدای دربی شود ولی این روی عملکرد و بازیکنان تاثیر خودش را می‌گذارد و بازیکنان محتاط‌تر بازی می‌کنند. در کل استقلالِ امسال تیمی است که اقتصادی بازی می‌کند و این مدل بازی را بلد است و به خوبی آن را انجام می‌دهد و ایرادی در آن نمی‌بینم.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با اختلاف میان خطیر و نکونام هم توضیح داد: در این مورد از ابتدای فصل بارها و بارها صحبت کردیم و فایده‌ای هم ظاهراً نداشته است. فعلاً نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم چرا که تمرکز استقلال در آستانه دربی مهم‌تر از هر چیزی است و از سایرین هم خواهش می‌کنم به این موضوع دامن نزنند ولی بعد از دربی می‌توان در مورد آن مفصل صحبت کرد و خود من هم حرف‌هایی در این زمینه دارم که خواهم گفت.

فریبا در رابطه با جمله جواد نکونام که گفته بود داشتن انتظار قهرمانی از این استقلال خیانت است هم گفت: همانطور که گفتم نمی‌خواهم در آستانه دربی به مسائل حاشیه‌ای ورود کنم. جواد نکونام هم تحت فشار است و تیمش مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارد و باید تا حدی او را درک کرد ولی خب اینجا استقلال است و همیشه در هر شرایطی از این تیم انتظار قهرمانی می‌رود. منظور نکونام این بود که نباید فشار قهرمانی روی تیم آورد که حرف او درست است ولی نباید هم سقف انتظاراتمان را پایین بیاوریم و وقتی می‌توانیم قهرمان شویم چرا دنبال آن نباشیم؟

وی در رابطه با دربی پایتخت هم خاطرنشان کرد: این بازی از همه بازی‌ها متفاوت است و شرایطش فرق می‌کند. امیدوارم قبل از هر چیز بازی خوب و جوانمردانه‌ و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و در کنار آن استقلال برنده بازی باشد چرا که با احترام به پرسپولیس که این روزها خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد به نظرم استقلال تیم بهتری است و شانس بیشتری برای پیروزی این تیم قائل هستم. اگر بچه‌ها خودشان باشند و روز خوبشان را نشان دهند بردن دربی دور از دسترس نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha