کد خبر 244505
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

11 سرباز آبی، 11 جنگجوی سرخ؛

نبرد جذاب این 22 نفر در مستطیل سبز

نبرد جذاب این 22 نفر در مستطیل سبز

سرمربیان استقلال و پرسپولیس تا ساعاتی دیگر ترکیب مد نظر خودشان را برای مهم‌ترین بازی فصل اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ سرانجام انتظارها برای تماشای جذاب‌ترین بازی فصل به سر رسید و تا ساعاتی دیگر شاهد تقابل دو تیم محبوب سرخابی پایتخت هستیم. دو تیم فوتبال استقلا لو پرسپولیس در یکی از دیدارهای حساس و مهم که علاوه بر اهمیت ذاتی خود، در تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ هم تاثیرگذار هستند از ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. از همین رو نکونام در دومین دربی خود و اوسمار که در اولین دربی خودش روی نیمکت این تیم نشسته است باید بهترین ترکیب خود را آماده این دیدار کنند.

پرسپولیس

مدافع عنوان قهرمانی که فصل را خوب شروع نکرد و انواع و اقسام مشکلات داخلی و عدم موفقیت در جذب بازیکنان مد نظر در ابتدای فصل باعث شد در نهایت یحیی گل‌محمدی از هدایت این تیم کناره گیری کند. انتخاب اوسما ویرا از نظر هواداران، رسانه‌ها و پیشکسوتان باشگاه نا امید کننده بود و شکست در گام اول مقابل آلومینیوم هم به این نا امیدی دامن زد ولی در ادامه نوار پیروزی‌های این تیم شروع شد و تا امروز ادامه دارد، تا جایی که در گام آخر سرخپوشان فولادِ قدرتمند را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند و با روحیه خوب به استقبال مهم‌ترین بازی فصل خود می‌روند. تقابل با استقلال که یکی از آخرین فرصت‌های آنها برای کاهش فاصله با صدرجدول است.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد فرجی، علی نعمتی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

نبرد جذاب این 22 نفر در مستطیل سبز


استقلال

اگرچه روی کاغذ استقلال شرایط قابل قبولی دارد اما وضعیت داخلی این تیم تناسبی با جایگاه این تیم در جدول و نتایجش ندارد. استقلالی‌ها از ابتدای فصل درگیر جنگ داخلی میان مدیرعامل و سرمربی تیم هستند و مشکلات مالی و عدم برآورده شدن تعهدات باشگاه به بازیکنان در کنار عملکرد غیر قابل قبول در پنجره زمستانی در جذب بازیکن باعث شده وضعیت همچنان در مرحله جنگ و جدل باقی بماند، هرچند نکونام چند وقت است سکوت کرده و در نشست‌های خبری هم یک خط در میان حاضر می‌شود ولی کسی نمی‌تواند منکر نارضایتی او از اوضاع شود. از لحاظ فنی هم استقلال اوضاع نسبتاً خوبی دارد. اگرچه پیروزی‌های این تیم خفیف و نا مطمئن هستند اما مهم سه امتیازهایی است که به حساب این تیم واریز می‌شوند و آنها را در صدر جدول نگه می‌دارند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال در این بازی

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، گستاوو بلانکو و مارشویپوف

نبرد جذاب این 22 نفر در مستطیل سبز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha