کد خبر 244362
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

موضوع نرسیدن تذکرات اعضای شورای شهر تهران به معاونین و شهردار صحت ندارد

موضوع نرسیدن تذکرات اعضای شورای شهر تهران به معاونین و شهردار صحت ندارد

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: موضوع نرسیدن تذکرات اعضای شورای شهر به معاونین و شهردار تهران صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ مجید باقری، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احساس می کنیم که ظلم بزرگی اتفاق میفتد و سکوت در برابر آن جایز نیست، گفت: تمام کسانی که در شورا هستند در مورد روحیه جهادی شهردار هیچ تردیدی ندارند و در مورد ساعت کاری ایشان و پیگیری شان در مورد امور اطلاع دارند.

وی ادامه داد: ۴۴ سازمان و شرکت و ۲۲ منطقه در شهرداری وجود دارد و آیا چنین انتظاری درست است که اگر یک پله برقی خراب باشد شخص شهردار مشکل را پیگیری کند وقتی که هشت معاون در شهرداری وجود دارد؟

وی با تأکید بر اینکه به تمام تذکرات اعضای شورا توجه می شود، افزود: فیلمی توسط آقای اقراریان در گروهی منتشر شد و ما موضوع را همان زمان پیگیری کردیم. در مورد فیلم امروز درخصوص خرابی پله برقی مجاور بیمارستان بوعلی نیز معاون خدمات شهری موضوع را پیگیری کرد و وقت خواست تا شخصاً در مورد این موضوع توضیح دهد.

وی تأکید کرد: مطرح کردن اینکه مدیران شهرداری پاسخگو نیستند، یک ظلم بزرگ است. ما توضیح می دهیم که سوء استفاده از حق نمایندگی شما نباشد. مطرح شدن این موضوع که تذکرات به معاونین و شهردار نمی رسد صحت ندارد. اگر جنبه سازندگی تذکرات در نظر گرفته شود، تذکرات با ادبیات دیگری مطرح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha