کد خبر 244031
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد:

نمایندگان مجلس یازدهم تا روز آخر احساس مسئولیت و تعهد داشته باشند

نمایندگان مجلس یازدهم تا روز آخر احساس مسئولیت و تعهد داشته باشند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همه نمایندگانی که در مجلس یازدهم حضور دارند تا آخرین روز مسئولیت داشته و باید احساس تعهد و مسئوولیت در آنها همچنان پایدار بماند تا کارهایی که باقی مانده مجلس را به سرانجام برسانند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ «سید محمدحسینی» درباره اقدامات دولت در برگزاری انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: همه نمایندگانی که در مجلس یازدهم حضور دارند تا آخرین روز مسئولیت داشته و باید احساس تعهد و مسئولیت در آنها همچنان پایدار بماند تا کارهایی که باقی مانده مجلس را به سرانجام برسانند و در ادامه در سال آینده نمایندگانی که به مجلس دوازدهم راه یافتند، تازه نفس در تصویب لوایح و طرح‌های مختلف همت کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره اینکه برخی نمایندگان و یا نزدیکان آنها عدم رای آوردن خود را به عملکرد دولت گره زده‌اند، تصریح کرد: وزارت کشور در زمان انتخابات همه ظرفیت و امکانات خود را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات به کار بست و دولت نیز در جریان برگزاری انتخابات، بی طرفی خود را نشان داد.

حسینی افزود: بر خلاف دولت‌های قبل که احزابی نظیر کارگزاران و اعتدال و توسعه را همراه خود داشتند و طبق همان حزب برای موفقیت در انتخابات فعالیت می‌کردند، دولت سیزدهم تمام تلاش خود را بر افزایش مشارکت در انتخابات معطوف کرد. حتی تعداد تایید صلاحیت شده در این دوره از انتخابات بی سابقه بود به نحوی که بالغ بر ۷۵ درصد ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت شده و در انتخابات حاضر شدند.

معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: نامزدها در کارزار انتخاباتی و یک رقابت سالم شرکت کردند و پس از همکاری‌های شفافی که دولت برای معرفی این نامزدها انجام داد در نهایت، منتخبان مردم در مجلس و خبرگان رهبری معرفی شدند.

وی تصریح کرد: البته ممکن است تخلفات جزیی در گوشه و کنار کشور رخ داده باشد ولی مسیر رسیدگی به این تخلفات هم مشخص است که باید معترضان طبق مستندات ارائه شده شکایت لازم را به شورای نگهبان ارائه دهند و قطعا دولت هم رسیدگی می‌کند. اما اینکه پشت تریبون فضاسازی کنند، زیبنده نیست. چرا که دشمنان در این شرایط به دنبال بهره‌بردای از شرایط کشور هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر حرف حقی را هر کدام از نامزدهای انتخابات دارند باید از مراجع قانونی آن را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha