به گزارش گروه اجتماعی حیات، فاطمه حاجعلی عسگری رئیس مرکز فنآوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران درباره اتصال سازمان بیمه سلامت ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، گفت: هم اکنون سازمان بیمه سلامت ایران پنج خدمت شناسنامه دار را به طور ۱۰۰ درصد از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه میکند.
وی افزود: یکی از این خدمات شناسنامهدار که باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل میشد، ایجاد پوشش بیمهای است.
رئیس مرکز فنآوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: استعلام وضعیت پوشش بیمهای به عنوان یک سرویس استعلام سنجی نیز بر روی پنجره دولت رفته است.
وی با بیان اینکه دیگر خدمات این سازمان که بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رفته و آماده بهره برداری است، رسیدگی اسناد بستری و خسارت متفرقه است.
عسگری افزود: ایجاد پوشش بیمه گروهی به علت اینکه سرویسی است که به شهروندان ارائه نمیشود در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار نمیگیرد.
وی در ادامه تاکید کرد: سرویس پرداخت هزینه بیمه روستاییان نیز به علت اینکه بین سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت بوده نیز به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل نیست.
رئیس مرکز فنآوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران با توضیح اینکه سازمان بیمه سلامت ایران این موارد را به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده و این دستگاهها با این دلایل موافقت کردند.
نظر شما