کد خبر 243754
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

شمار شهیدان نوار غزه از ۳۰ هزار و ۸۵۰ نفر فراتر رفت

شمار شهیدان نوار غزه از ۳۰ هزار و ۸۵۰ نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۰ هزار و ۸۷۸ نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛  وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی گزارشی جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۰ هزار و ۸۷۸ نفر رسیده است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۷۲ هزار و ۴۰۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

این نهاد بهداشتی درمانی فلسطینی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۸ جنایت دیگر را علیه خانوارهای فلسطینی ساکن نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن ۷۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ۷۲ درصد از قربانیان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این نهاد بهداشتی درمانی فلسطینی تاکید کرد که شماری از قربانیان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان زیر آوارها و در خیابان‌ها هستند و اشغالگران مانع از دسترسی نیروهای امدادی و کارکنان سازمان پدافند غیرعامل غزه به آنان می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha