کد خبر 242682
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با «حیات»:

کم گل زدن استقلال از نظر من ایراد محسوب نمی‌شود/ استقلال خوزستان نباید برای ما دردسرساز باشد

کم گل زدن استقلال از نظر من ایراد محسوب نمی‌شود/ استقلال خوزستان نباید برای ما دردسرساز باشد

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر و تقابل پیش روی آبی ها صحبت کرد.

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال در این بازی کاملاً مستحق پیروزی و کسب برتری بود و مزد تلاش و زحماتش را گرفت. من تا به حال از ابتدای فصل ندیده بودم سپاهان در یک بازی اینطور با در بسته برخورد کند و حتی توانایی ایجاد موقعیت گل هم نداشته باشد. شما اسامی بازیکنان سپاهان را نگاه کنید، آنها در سطح تیم ملی هستند و بهترین نفرات را در هر پست در اختیار دارند ولی استقلال حتی فرصت ایجاد یک موقعیت خطرناک را هم روی دروازه نداد. هم ساختار دفاعی استقلال خیلی منسجم عمل کرد و هم حسینی هوشیار بود و جایگیری‌های خوبی داشت و اجازه ایجاد خطر روی دروازه را نداد.

وی در مورد کم زهر بودن خط حمله استقلال هم گفت: معمولاً تیم‌هایی که تمرکزشان روی استحکام و سازماندهی دفاعی است، تیم‌های گلزنی نیستند و به اصطلاح اقتصادی فوتبال بازی می‌کنند و استقلال هم این مدل بازی را انجام می‌دهد و وقتی خوب آن را بلد است چه اشکالی دارد که حالا ما بخواهیم ایراد بگیریم که چرا زیاد گل نمی‌زند. هرچند بازی با بازی شرایطش فرق می‌کند و شکست دادن تیمی مثل سپاهان حتی با یک گل هم ارزشمند است و چه بسا استقلال در بازی‌های سبک‌تر بتواند برتری‌های پرگل‌تری از خودش به نمایش بگذارد. فعلاً مهم این است که تیم صدرنشین است و اختلاف امتیاز هم ایجاد کرده و با حفظ آن به سمت قهرمانی قدم بر می‌دارد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با تقابل این هفته با استقلال خوزستان هم گفت: استقلال نباید در این بازی به مشکل جدی بخورد. هرچند دسته کم گرفتن هر تیمی کار اشتباهی است ولی خب تیمی که قرار است قهرمان شود در این بازی‌ها معمولاً کار سختی در پیش ندارد. استقلال در اهواز طرفداران زیادی دارد و فکر می‌کنم مثل همیشه تیم را تنها نخواهند گذاشت و امیدوارم با انجام یک دیدار منسجم و خوب با سه امتیاز و دست پر به تهران برگردند.

فنونی‌زاده با اشاره به عملکرد بلانکو و مارشاریپوف هم توضیح داد: بلانکو مهاجم زحمتکش و دونده‌ای است و فعالیتش در طول بازی در زمین زیاد است ولی تمام کننده خوبی نیست. مارشاریپوف از بهترین بازیکنان آسیا است و اگر در تیم جا بیافتد به نظرم کمک زیادی به استقلال می‌تواند داشته باشد و کمک زیادی برای تیم از او خواهیم دید ولی در خط حمله می‌توانستند به نظرم ارسلان مطهری را هم حفظ کنند چرا که مهاجم خوبی است و به تیم هم تعصب بالایی داشت و اگر قرار بود فهرست را خلوت کنند اولویت‌های دیگری وجود داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha