کد خبر 242347
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

انهدام باند فروش و توزیع مواد روانگردان در فضای مجازی

انهدام باند فروش و توزیع مواد روانگردان در فضای مجازی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری 4 سوداگرمرگ که در فضای مجازی به خرید و فروش مود مخدر می پرداختند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع موادروانگردان توسط افرادی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد تعداد افراد با ایجاد کانالی در فضای مجازی به توزیع و فروش مواد مخدر روانگردان می پردازند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در محدوده غرب تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی افزود: تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ در بررسی های بیشتر از این مکان 9کیلو و 600گرم انواع موادمخدر و روانگردان و توهم زا کشف کردند.

این مقام انتظامی به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و نیز اشاعه دهندگان مظاهر اعتیاد در فضای مجازی، به مانند فضای حقیقی یکی از دغدغه های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است؛ بدون شک، پایش لحظه به لحظه صفحات مجازی و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و نیز بر هم زنندگان امنیت در فضای مجازی، به عنوان یک ماموریت اولویت دار با جدیت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha