کد خبر 241980
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

سریال گناه فرشته چه روزهایی منتشر می‌شود؟

سریال گناه فرشته چه روزهایی منتشر می‌شود؟

سریال «گناه فرشته» هر جمعه ساعت 8 صبح از بستر فیلیمو منتشر می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ در بازار داغ نمایش سریال‌های خانگی، درام اجتماعی «گناه فرشته» از آن دسته سریال هایی است که تاکنون توانسته راه خود را در میان مخاطبان باز کرده و از استقبال خوبی برخوردار باشد.

داستان رمزآلود و مبهم اثر حول محور وکیلی می‌گذرد که پرونده های قتل مرموزی را دنبال می کند. در این اثر لادن مستوفی و شهاب حسینی دو زوج وکیل با نامهای «مهتاب» و «حامد» هستند که وارد پرونده قتلی مرموز می شوند و با پذیرفتن وکالت قاتل و مقتول در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

« گناه فرشته» سریالی با کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا؛ توانسته است مخاطبان را پای سینماهای کوچک خانگی بنشاند. حامد عنقا پس از تجربه‌های موفق در سریال‌های «پدر»، «آقازاده»، «نردبام آسمان»، «تنهایی لیلا» و... حالا در «گناه فرشته» نخستین تجربه کارگردانی خود را به اجرا می‌گذارد.

بازیگران «گناه فرشته» چه کسانی هستند؟

در این اثر شاهد نقش آفرینی شهاب حسینی، دیبا زاهدی، آشا محرابی، امیر آقایی، پردیس پور عابدینی، مهدی سلطانی، لادن مستوفی، بهروز رضوی، سامیه لک و نفس بازغی هستیم. شهاب حسینی و لادن مستوفی گرچه از بازیگران توانمندی در سینما و تلویزیون هستند؛ اما اولین تجربه بازی در سریال گناه فرشته «حامد عنقا» را دارند. دیگر بازیگران این مجموعه مانند امیر آقایی، مهدی سلطانی، آشا محرابی، پردیس پورعابدینی و دیبا زاهدی پیشتر در سریال‌هایی مانند «آقازاده»، «قلب یخی» و «پدر» که حامد عنقا نویسندگی آن‌ها را برعهده داشته، ایفای نقش کرده‌اند.

زمان پخش گناه فرشته

گناه فرشته که از اولین روز دی ماه در ساعت 8 صبح منتشر شد، تاکنون دهمین قسمت خود را می گذراند و این سریال 25 قسمتی با گذراندن نیمی از روزهای پخش خود، مخاطبان را برای ادامه فیلم کنجکاو می‌کند.

گفتنی است سریال «گناه فرشته» هر جمعه ساعت 8 صبح از بستر فیلیمو منتشر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha