کد خبر 241932
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹

گزارش «حیات» از طرح عید تا عید؛

وام فوری بگیرید دو ماه بعد پرداخت کنید + لینک ثبت نام

وام فوری بگیرید دو ماه بعد پرداخت کنید + لینک ثبت نام

وام فوری در قالب ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح عید تا عید در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ طرح وام فوری برای خرید کالا در قالب طرح عید تا عید در راستای افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان از نیمه بهمن ماه آغاز شد.

مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح فروش مذکور در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید کالا در اسفندماه استفاده کنند.

متقاضیان وام ۲۰ میلیونی خرید کالا به کجا مراجعه کنند؟

متقاضیان برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا می‌توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده، مراجعه کنند.

زمان بازپرداخت وام ۲۰ میلیونی

بازپرداخت اقساط وام ۲۰ میلیونی خرید کالا، پنجم اردیبهشت ماه سال آینده است. البته مردم برای خرید کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

چگونه اعتبار ۲۰ میلیونی را دریافت کنیم؟

علی محمودیان، معاون اتاق اصناف ایران در مورد طرح عید تا عید گفت: طرح عید تا عید، امسال برای ساماندهی بازار شب عید در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شد که شامل چند بخش از جمله برگزاری نمایشگاه‌های بهاره است.

وی افزود: امسال برای نخستین بار اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید به طرح عید تا عید اضافه شده تا مردم با اعتبارسنجی که بانک‌ها انجام می‌دهند و پس از دریافت اعتبار، از فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و نمایشگاه‌های بهاره که در این طرح هستند به صورت اعتباری خرید کنند.

معاون اتاق اصناف ایران ادامه داد: شعار این طرح این است که مردم اسفند خرید و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ آن را بازپرداخت کنند. دریافت این اعتبار به ضمانت بانکی و سفته و چک نیازی ندارد و فقط با اعتبارسنجی انجام می‌شود؛ فهرست مغازه‌هایی که می‌خواهند به طرح بپیوندد و چه فروشگاه‌هایی که در این طرح هستند، در وبگاه اعطای اعتبار وجود دارد.

چه کسانی می‌توانند وام ۲۰ میلیونی را دریافت کنند؟

طرح عید تا عید در روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها اجرا می‌شود که در سه بخش برگزاری نمایشگاه، انتخاب فروشگاه‌های منتخب ثبت نام کننده و طرح اعتباری خرید است.

طبق توافق با بانک‌ها اعتبار خرید حداقل دو ماهه و به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به خریداران (بدون چک و بدون ضامن) به افراد تعلق می‌گیرد و مردم می‌توانند بر اساس اعتبارسنجی از شبکه بانکی از این طرح استفاده کنند و اعتبار لازم این طرح نیز از طریق بانک‌ها، موسسات اعتباری و شرکت‌های تجاری به عموم مردم و کارمندان تخصیص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 28
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسیم US ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    13 1
    کمرشون رگ ب رگ شد از این تز دادنشون .اخه کی یه جا میتونه ۲۰ تومن برگردونه🤦 متاسفم