کد خبر 243766
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

«حیات» گزارش می‌دهد:

وام ۲۰ میلیونی عید تا عید چیست؟

وام ۲۰ میلیونی عید تا عید چیست؟

وام ۲۰ میلیونی عید تا عید وامی با سود صفر درصد است که برای خرید انواع کالا در اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ وام ۲۰ میلیونی عید تا عید با نزدیک شدن به عید و همزمانی آن با ماه رمضان که باعث افزایش تقاضا در بازار خواهد شد، در نظر گرفته شده است. 

متقاضیان این وام می‌توانند با انجام اعتبارسنجی توسط بانک و بدون ضامن و وثیقه اقدام به دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کنند.

شروط وام ۲۰ میلیونی عید 

سود وام ۲۰ میلیونی عید صفر درصد بوده که تنها با انجام اعتبارسنجی توسط بانک و سایت عید تا عید صورت می‌گیرد.

در این طرح، افراد با مراجعه به سایت eidtaeid.ir می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند و سپس بانک‌ها با بررسی اعتبار آن‌ها در همان لحظه تسهیلات را به حساب افراد واریز می‌کنند.

زمان بازپرداخت وام ۲۰ میلیونی خرید کالا

در طرح عید تا عید که با شعار «زمستان خرید کنید و بهار پرداخت کنید» آغاز شده، شما می‌توانید اعتبار ۲۰ میلیونی کالا را در اسفند دریافت کنید و در اردیبهشت آن را بازپرداخت کنید.

آیا وام ۲۰ میلیونی افزایش می یابد؟ 

وزیر صمت در همین رابطه گفته: عده‌ای از فروشندگان برای پیوستن به طرح کارت اعتباری با ثبت نام در سایت عید تا عید اقدام کرده‌اند و هم اکنون مبلغ کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومان است که به دنبال افزایش اعتبار هستیم.

وام عید تا عید و آخرین مهلت خرید

ثبت‌نام سامانه عید تا عید از نیمه بهمن شروع شده و مردم تا پایان اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها برای خرید کالا و خدمات با استفاده از اعتبار طرح عید تا عید اقدام کنند. اعتبار اختصاص پیدا کرده را نمی‌شود نقدی دریافت کرد و باید حتما آن را به خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های مشخص اختصاص داد.

افراد مشمول وام ۲۰ میلیون تومانی

کسانی می‌توانند در طرح عید تا عید، وام ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند که کارنامه‌شان از چک برگشتی، اقساط عقب‌افتاده و لکه‌های سیاه مالی پاک باشد و به عبارت دیگر، اعتبار ۲۰ میلیونی طرح عید تا عید به افرادی با نمره اعتباری A یا B پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha