کد خبر 241657
۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور: راهیان نور باید راهبردی‌ترین مجموعه کادرسازی انقلاب شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور: راهیان نور باید راهبردی‌ترین مجموعه کادرسازی انقلاب شود

سرهنگ محمد حسین‌زاده گفت: به طور مشخص به دنبال این هستم که راهیان نور را به عنوان راهبردی‌ترین مجموعه که به دنبال کادرسازی نیروی تراز و مورد نیاز انقلاب می‌باشد به مردم معرفی کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛  سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمد حسین‌زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در مرکز خبری شهید رهبر در جمع خبرنگاران درباره سابقه فعالیتی خود در راهیان نور اظهار داشت: نزدیک به ۲۱ سال به‌صورت رسمی درگیر حوزه راهیان نور هستم، از خادمی راهیان نور در سال ۱۳۸۰ کار را شروع کردم و در تمام سطوح راهیان نور مشغول به خدمت و فعالیت شدم، امروز به لطف خداوند توانستیم در راهیان نور ظرفیت خوبی را با کمک همه دوستان‌مان به صورت کارشناسی داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین‌زاده با اشاره به اهداف خود در راهیان نور عنوان کرد: رویکرد بنده در راهیان نور همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده‌اند، بحث فناورانه کردن راهیان نور است، ما دنبال این هستیم تا راهیان نور را با نگاه و ابعاد جدید طوری رقم بزنیم تا در عصر حاضر مخاطبان جوان و نوجوان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، به نحوی که برایشان جذابیت داشته باشد، البته این به معنای تغییر بوم و بافت راهیان نور را نیست، بلکه با اقدامات فرهنگی و ارائه طرح و ویژه برنامه‌های جدید به دنبال این هستیم بتوانیم با نسل امروزی ارتباط برقرار کنیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: به طور مشخص به دنبال این هستم که راهیان نور را به عنوان راهبردی‌ترین مجموعه که به دنبال کادرسازی نیروی تراز و مورد نیاز انقلاب است به مردم معرفی کنیم که این اتفاق درحال رقم خوردن است و البته از قبل هم همین مسیر پیش گرفته شده بود.

محمد حسین‌زاده گفت: نیروهایی که الان در حوزه‌های حرکتی انقلاب در حال فعالیت هستند، بیشتر آن‌ها به عنوان خادم شهدا در راهیان نور حضور داشته و فعالیت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: ما با اقداماتی که در حال پیگیری است به دنبال توسعه و ضریب دادن به فعالیت‌هایی هستیم که می‌توانیم انجام دهیم، ویژه برنامه‌هایی که برای اقشار متخصص جامعه می‌توانیم داشته باشیم توانایی این را دارد که راهیان نور را توسعه دهد، موضوع یادمان‌ها را در سالروز عملیات‌های دفاع مقدس به صورت گسترده به‌عنوان یک رویداد گسترده و ویژه برنامه دنبال خواهیم کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن اشاره به ظرفیت‌های راهیان نور یادآور شد: با سیاست‌گذاری‌هایی که مشخص شده است برای خادمین شهدا نگاه جدی و ویژه‌تر داریم، قله مدنظر بنده این است تا راهیان نور را به معنای واقعی به عنوان الگوی برتر دست یافتنی به مردم عزیز معرفی کنیم تا بتوانند به یادمان‌های دفاع مقدس مشرف شوند تا هر شخصی از جوان، نوجوان، زن، مرد هر موضوعی مدنظر دارد از دفاع مقدس برداشت کند و در زندگی به کار ببرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha