کد خبر 240726
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

کشف البسه قاچاق از ۳ دستگاه شوتی در شمال تهران

کشف البسه قاچاق از ۳ دستگاه شوتی در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد:  با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف 3 دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند. 

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان های غربی کشور در آدرس کاشانک، کوچه های اطراف پاساژی توقف کرده و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که مالک خودرو اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده و مقادیری کالای قاچاق از شهرستانهای غربی به مقصد تهران جا به جا کرده است.

افشاری ادامه داد: کالاهای کشف شده شامل تعداد 4 هزار ثوب انواع لباس مردانه و زنانه ساخت چین، تایلند و بنگلادش بوده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریستهای اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha