کد خبر 242976
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

کشف ۲۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد تومان

کشف ۲۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد تومان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰ دستگاه لوازم برقی خانگی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگویی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف کامیون حامل لوازم برقی خانگی قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد چندین دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به سمت تهران در حال حرکت است که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را در اتوبان آزادگان متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که راننده اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده تا تحت پوشش بتواند مقادیری کالا از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران را حمل کند.

این مقام انتظامی گفت: کالاهای کشف شده شامل تعداد 4 دستگاه ماشین ظرفشویی، 2 دستگاه ماشین لباسشویی، 1دستگاه گاز رومیزی و  4 دستگاه یخچال کوچک بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم را متوجه رانندگان می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha