کد خبر 240595
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

معاون وزیر رفاه پاسخ داد؛

مهلت استفاده از یارانه فجرانه

مهلت استفاده از یارانه فجرانه

معاون رفاه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح فجرانه با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا می شود و این مبلغ قابل ذخیره شدن نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛  طرح یارانه فجرانه یا همان کالابرگ ۲۲۰ هزار تومانی در حالی از روز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد که این طرح سه ماهه بوده و از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرایی خواهد شد. 

اما سوال مردم این است که این یارانه فجرانه تا کی اعتبار دارد؟ 

یارانه فجرانه و یک سوال مهم

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اینکه این طرح تا کی مهلت دارد، گفت: یارانه فجرانه طرحی ۳ ماهه است و از ۲۰ بهمن آغاز می شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یارانه فجرانه قابل ذخیره شدن نیست!

علیرضا عسگریان در مورد این سوال که آیا این طرح قابل ذخیره شدن است؟ گفت: این مبلغ قابل ذخیره شدن نیست.

وی افزود: بنابراین اگر در یک ماه هزینه نشود برای ماه بعد ذخیره نمی‌شود.

یارانه فجرانه و یک مزیت مهم

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد مزیت های یارانه فجرانه گفت: در این طرح، شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی حذف شده و افراد به ازای خرید هر قلم از ۱۱ قلم، یارانه مضاعف فجرانه به آنها تعلق می‌گیرد.

سبد یارانه فجرانه شامل چه کالاهایی است؟

عسگریان گفت: در یارانه فجرانه، ماهانه برای هر نفر ۳ لیتر شیر، یک بسته ۴۰۰ گرمی پنیر uf، یک دبه ۲.۵ کیلویی ماست کم‌چرب، یک کیلو تخم مرغ، یک کیلو گوشت مرغ، یک بسته ۸۱۰ گرمی روغن مایع، یک بسته ۷۰۰ گرمی ماکارونی، ۲ کیلو برنج، نیم کیلو قند و شکر، یک کیلو و ۲۰۰ گرم حبوبات و نیم کیلو گوشت منجمد گوساله در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha