کد خبر 239463
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

حراج لوازم خانگی ویژه دهه فجر آغاز شد

حراج لوازم خانگی ویژه دهه فجر آغاز شد

حراج لوازم خانگی ویژه دهه فجر آغاز شد. این خبری است که حسن خالقی، مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ هزار قلم لوازم خانگی به مناسبت دهه فجر به حراج گذاشته شد. 

حراج لوازم خانگی در این استان ها

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با «حیات» با بیان اینکه این حراج به صورت همزمان در ۲۰ استان کشور برگزار می شود، گفت: کرمان، قم، زنجان، خراسان رضوی، گلستان، تهران، چهارمحال و بختیاری، گیلان و.. ازجمله استان هایی هستند که این حراج در آنها برگزار می شود. 

خالقی ادامه داد: کالاهای عرضه شده در این حراج از هم اینک در سایت بارگزاری شده و متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده کرده و در تاریخ‌های اعلام شده اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

چه وسایلی در حراج اخیر عرضه می شود؟

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این دور از حراج به مناسبت دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی است. سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این ایام اقدام به برگزاری ۲۲ مرحله حراج خرده فروشی برخط به صورت همزمان به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال در ۲۰ استان کشور کرده است. 

به گفته خالقی، در این حراج، هزار قلم کالا از قبیل لوازم خانگی برقی، خانه و آشپزخانه، سرمایشی گرمایشی، ورزشی، تنظیف، کامپیوتر و متعلقات، لوازم و تجهیزات الکترونیک و… سایر موارد عرضه شده است.

شرکت در حراج هزینه دارد؟

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: شرکت در حراج هیچ هزینه ای ندارد و رایگان است. 

خالقی با بیان اینکه کلیه متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۲۱ بهمن ماه تا چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت ستاد ایران قسمت حراج خرده فروشی نسبت به مشاهده کالا و پیشنهاد قیمت اقدام کنند، ادامه داد: همه مردم و همچنین کارکنان دولت می توانند در این حراج شرکت کنند. 

به گزارش «حیات»؛ در این دور از حراج می توان حضور گروه مد و پوشاک، لوازم و تجهیزات رستوران، اثاثیه، مبلمان و تزیینات دکوری و... را نیز دید.

برندگان حراج بخوانند

پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان‌های برگزار شده مراجعه و کالاهای خود را دریافت کنند.

برای آشنایی با نحوه شرکت در این حراج و سایت آن اینجا کلیک کنید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha