کد خبر 239124
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۵

در گفتگو با «حیات» عنوان شد؛

آخرین جزئیات از مسابقات مهارتی نیروهای مسلح/ نفرات برتر در ارگان‌ها استخدام می‌شوند

آخرین جزئیات از مسابقات مهارتی نیروهای مسلح/ نفرات برتر در ارگان‌ها استخدام می‌شوند

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: ۱۶۵ نفر برتر مسابقات مهارتی نیروهای مسلح همگی در صورت تمایل خودشان، در ارگان‌ها و مراکز مربوطه استخدام می‌شوند.

سردار فرامرز معظمی گودرزی، معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با اشاره به برگزاری اختتامیه مسابقات مهارتی نیروهای مسلح، بیان کرد: مسابقات مهارتی وظیفه با هدف شناسایی سربازان ماهر و همچنین ارائه الگوی آموزش برگزار شد که در مراسم اختتامیه به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی ادامه داد: در ۱۵ رشته مهارتی که برگزار شد جمعیت قابل توجهی از سربازان که نزدیک ۲۰ هزار نفر بودند، شرکت کردند و ۱۶۵ نفر از این جمعیت به مرحله کشوری راه پیدا کردند و از هر رشته مهارتی به نفرات برتر آن جوایز و مدال اهدا شد.

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در نهایت گفت: این مسابقات از دستاوردها و اهمیت بالایی برخوردار است و قرار است به صورت متداول برگزار شود و حتی در سال های بعدی برگزار می‌شوند. ۱۶۵ نفر برتر نیز همگی در صورت تمایل خودشان، در ارگان‌ها و مراکز مربوطه استخدام می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha