کد خبر 224868
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

سردار زاده‌کمند مطرح کرد؛

برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۱۵ رشته مهارتی

برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۱۵ رشته مهارتی

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: اولین دوره مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۱۵ رشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح صبح امروز ۱۰ آبان ماه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که با موضوع اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شد اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه با مشارکت و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، هلال احمر، ارتش، سپاه، فرماندهی انتظامی و وزرات دفاع برگزار خواهد شد.

وی افزود: اهداف این مسابقات ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، زمینه‌سازی برای ارتقا سطح کیفی آموزش‌ها، شناسایی استعدادهای برتر در رشته گوناگون، ایجاد رقابت سالم در بین کارکنان وظیفه و تلاش برای استانداردسازی ظرفیت‌ها برای مهارت‌آموزی در ابعاد مختلف است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: اولین دوره این مسابقات در ۱۵ رشته برگزار خواهد شد که از جمله این رشته‌ها می‌توان به تیراندازی، امداد و نجات، عکاسی دیجیتال، تعمیرکار خودرو سبک و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: تمامی کارکنان وظیفه شاغل در خدمت وظیفه می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و مسابقات در چهار سطح شهرسانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود.

سردار زاده‌کمند با بیان اینکه ۳۴ قرارگاه در سطح کشور در حوزه مهارت و آموزش کارکنان وظیفه راه‌اندازی شده گفت: مسئولیت برگزاری این مسابقات در سطح شهرستانی و استانی برعهده قرارگاه‌های استانی است و برابر پیش‌بینی‌ها هزار و ۶۵۰ در مرحله سازمانی به رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۶۵ نفر از هر سازمان در مرحله چهارم که کشوری است به رقابت خواهند پرداخت گفت: مرحله چهارم‌مسابقات در دهه فجر به صورت یکپارچه در نیروهای مسلح برگزار می‌شود و قبل از مسابقات نهایی یک اردو متمرکز برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به مشوق‌های در نظر گرفته شده برای نفرات برتر گفت: مشوق‌های این مسابقات جوایز نقدی، مدال لوح تقدیر و جوائز غیر نقدی خواهد بود که به منتخبین مرحله سازمانی و کشور اهدا می‌شود و علاوه بر کارکنان وظیفه مشوق‌ها برای فرماندهان یگان‌های فعال که منتخبین آن‌ها به مرحله پایانی برسند، اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha