کد خبر 238522
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

افتتاح ۶۰۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر

افتتاح ۶۰۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در دهه فجر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی گفت: در دهه فجر امسال ۶۰۰۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حجت اله سروری امروز اظهار کرد: این ۶۰۰۰ واحد مسکونی در همه روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ساخته شده و در مجموع سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۴۶ واحد نهضت ملی مسکن در هشت شهرستان گفت: ۲۰۰ واحد از این مساکن در شهرستان میانه ساخته شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

سروری از اتمام ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی دیگر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن خبر داد و افزود: ۱۷۹ واحد از این مساکن در تبریز و 3 واحد در بناب افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال شش هزار و ۶۹۸ جلد سند مالکیت صادر شده نیز تحویل صاحبان سند خواهد شد که پنج هزار و ۶۰۹ جلد در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یک هزار و ۸۹ جلد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

سروری افزود: در ۲۱ شهرستان استان ۲۱ طرح هادی روستایی اتمام یافته و همچنین ۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی معابر روستاها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: در مجموع برای کل طرح های اجرا شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی بیش از چهار هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha