کد خبر 238163
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

دستگیری سارق خودرویی که سوژه‌های خود را بیهوش می‌کرد

دستگیری سارق خودرویی که سوژه‌های خود را بیهوش می‌کرد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و تحت تعقیب خبر داد و گفت: سارق پس از بیهوش کردن سوژه‌های خود، خودرو و اموال شهروندان را سرقت می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به روش بیهوشی از شهروندان در محدوده خیابان «بروجردی» تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۹ بیسیم قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارق تحت عنوان مسافر با استفاده از مواد خوراکی و آبمیوه اقدام به بیهوش کردن سوژه‌ها و سپس سرقت خودرو و اموال آنها می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: در نهایت ۱۰ بهمن ماه مامورین با بررسی تصاویر ثبت شده در دوربین‌های مدار بسته محل سرقت هویت متهم را شناسایی و در گشت‌زنی‌های هدفمند متهم را درحال تردد با خودرو ۴۰۵ سرقتی مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم ۱۳ سال در زندان بوده است، تاکید کرد: وی به ۱۰ فقره سرقت به روش بیهوشی اعتراف کرد و همچنین از متهم یک دستگاه خودرو نیسان باری سرقتی هم نیز کشف شد.

قاسم‌پور همچنین گفت: پرونده متهم به همراه شاکیان تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha