کد خبر 223294
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران خبر داد؛

ناکامی سارقان در سرقت محتویات خودرو

ناکامی سارقان در سرقت محتویات خودرو

سرهنگ " علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده مرزداران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ " علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو در محدوده خیابان "شباهنگ" تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 141 شهرک گلستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب و شیشه خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می بردند. 

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری شهرک گلستان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، هویت هر 2 سارق را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی شد.

سرهنگ قاسم پور گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز بیست و نهم مهر ماه متهمان در محدوده خیابان " گلفام" مراجعه و طی یک عملیات خودرو متهمان را پس تعقیب و گریز متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده "شهرک راه آهن " تهران اعتراف کردند و از داخل خودرو متهمان مقداری لوازم مسروقه از قبیل ضبط باند و لاستیک زاپاس سرقتی کشف شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری 141 شهرک گلستان متهمان را مورد شناسایی قرار دهند و شهروندان با ایمن نمودن قفل های خودرو و مجهز نمودن خودرو به دزگیر و همچنین عدم پارک خودرو در محل های خلوت و تاریک پلیس را در پیشگیری از جرائم سرقت لوازم خودرو یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha