کد خبر 238105
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

محدودیت‌‎های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

محدودیت‌‎های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی پایان هفته برای محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی پایان هفته جاری برای محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

بر اساس اعلام پلیس راهور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

بر همین اساس تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ از محور مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در محورهای مذکور اعلام شد: از ساعت ۱۴:۰۰ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، از ساعت ۱۵:۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل، از ساعت ۱۷:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد (شمال به جنوب)، از ساعت ۲۳۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود، تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ از محور هراز ممنوع است.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

البته اجرای محدودیت‌های منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha