کد خبر 238018
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ «یدالله جهان تاب» در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲  در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲۴  همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۳ در این محور، افزود: به همین منظور از ساعت ۲ بعد از ظهر در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت ۳ بعد از ظهر در ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت، از ساعت ۵ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه می شود، از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و مسیر پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن این که در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح  تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه  ۱۲ و ۱۳  بهمن ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی با بیان این که محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست تا ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha