کد خبر 237853
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نوسازی و شرکت ساماندهی مشاغل

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نوسازی و شرکت ساماندهی مشاغل

سازمان نوسازی و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ فی مابین سازمان نوسازی و شرکت ساماندهی تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران و سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک به امضا رسید. 

فعالیت سازمان نوسازی شهرداری در سنوات گذشته بر نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده تمرکز داشت اما امضای این تفاهم‌نامه مقدمه‌ای برای بهره‌گیری از فضاهایی با قابلیت کاربرد صنفی و خدماتی و ساماندهی مشاغل در این بافت‌ها خواهد بود.

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر کارکرد چندگانه شرکت ساماندهی اظهار کرد: تاثیر اصناف و مشاغل بر سکونتگاه‌ها و سبک زندگی شهروندان بسیار قابل توجه است و با توجه به پر رنگ بودن نقش این موضوع در مناطق میانی شهر از جمله منطقه ۱۱ و ۱۲، قطعا همکاری شرکت ساماندهی و سازمان نوسازی در این خصوص اهمیت قابل توجهی دارد.

وی با بیان این که‌ حضور مشاغل و اصناف در سکونتگاه‌ها در پایتخت مشهود است  گفت: همکاری بین سازمان نوسازی و شرکت ساماندهی و استفاده از ظرفیتهای مشترک در این دو حوزه تخصصی، می‌تواند باعث هم‌افزایی شده و در آینده تاثیر خود را نمایان خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در ادامه تصریح کرد: مفاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان نوسازی از وظایف ذاتی شرکت ساماندهی است و اجرای آن با نگاه تحولی می‌تواند سرآغاز یک اقدام موثر و باعث خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان باشد.

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز بیان کرد: تسهیلگری سازمان نوسازی در حوزه اجرا، نیازمند همکاری‌های بین سازمانی است و این ‌تفاهم‌نامه گام موثری در راستای اجرای طرح‌های نوسازی بافت فرسوده و ساماندهی مشاغل در این بافت‌ها خواهد بود.

وی به تغییر مشهود در رویه‌ها در دوره جدید مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در این دوره به مرحله سختی‌ از بازسازی بافت فرسوده رسیده ایم و موفقیت در این مرحله، نیازمند همکاری بین بخشی در حوزه‌های مسئول در این امر است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه نوسازی در بخش اصناف و کسب‌و کارها نیاز به رسیدگی سریع ‌و پر قدرت دارد افزود: این امر مورد تاکید شهردار تهران بود و  اکنون امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ساماندهی و انجام بررسی‌های کارشناسی در این دو واحد، می‌تواند در بسیاری از مشکلات راهگشا باشد.

هدایت در پایان تصریح کرد : نگاه ما این است ‌که‌ در کنار نوسازی بافت‌های فرسوده، اصناف و مشاغل نیز باید مورد توجه قرار گیرد و انعقاد این تفاهم‌نامه می‌تواند به رفع چالش‌های پیرامون آن منجر شود

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha