کد خبر 237059
۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد:

برخورد پلیس با رانندگان بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی

برخورد پلیس با رانندگان بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف و باران، سطح محورهای استان کاملاً لغزنده بوده و در گردنه‌ها کاهش دید افقی وجود دارد، پلیس در محورهای کوهستانی با رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند برخورد کرده و به آن‌ها اجازه عبور نخواهد داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: از روز گذشته سوم بهمن بارش باران در سطح محورهای استان قزوین و از شب گذشته نیز بارش برف در گردنه‌های استان آغاز شده است و علیرغم بارش‌های شدید علی‌الخصوص در گردنه کوهین، برودت هوا و کاهش دید افقی، با کمک دستگاه‌های امدادی به‌ویژه راهداری نمک‌پاشی در سطح محورها انجام شده است.

وی بیان کرد: از صبح امروز مجدداً بارندگی‌ها آغاز شده، سطح محورها کاملاً لغزنده بوده و در گردنه‌ها بارش برف همراه با کاهش دید افقی وجود دارد، بنابراین به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم در چنین شرایطی از انجام سفرهای غیرضروری درون‌شهری و برون‌شهری اجتناب کنند، در صورت سفر حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از سالم بودن وسیله نقلیه به‌ویژه بخاری و برف‌پاکن اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: شب گذشته بسیاری از رانندگان زنجیر چرخ به همراه نداشتند، پلیس در محورهای کوهستانی با رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند برخورد کرده و به آن‌ها اجازه عبور نخواهد داد.

وی در پایان گفت: از رانندگان عزیز تقاضا داریم فاصله طولی در آزادراه‌ها را رعایت کرده و در شرایط بارندگی با دقت بیشتری رانندگی کنند، پلیس نیز با آماده‌باش کامل در تمام محورهای استان جهت تسهیل در تردد هموطنان و ایجاد نظم و انضباط ترافیکی حضور دارد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha