کد خبر 237454
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ خودرو در آزادراه قزوین-کرج

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ خودرو در آزادراه قزوین-کرج

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره ای 15 دستگاه خودرو در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: در ساعت 05:10 صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی110، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین-کرج نرسیده به پل طالقان، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند در لاین جنوبی آزاد راه یک دستگاه تریلی خودرو بر خالی با گاردریل و تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده و به سمت لاین شمالی رفته است که بلافاصله به منظور جلوگیری از تصادفات بیشتر با حضور گشت های پلیس و هماهنگی با عوامل راهداری نسبت به ایمن سازی و بازگشایی مسیر اقدام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در این سانحه، 15 دستگاه خودرو با یکدیگر و نیوجرسی و گاردریل برخورد کردند که 7 نفر مصدوم شده اند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس عدم توانایی در کنترل خودرو از سوی راننده تریلی  ناشی از خستگی و لغزندگی جاده تشخیص داده شده، تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha