کد خبر 252847
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

گردنه های خراسان شمالی مه آلود و لغزنده است 

گردنه های خراسان شمالی مه آلود و لغزنده است 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: گردنه های استان از جمله در مسیر جنوب و غرب شهر بجنورد مه آلود و لغزنده است از این رو رانندگان احتیاط کنند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: اکنون رانندگان عبوری از گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین با مه و کاهش دید افقی روبه رو هستند.

وی افزود: دید افقی در گردنه اسدلی به ۴۰ متر و در گردنه امین الله به ۱۰۰ متر کاهش یافته است از این رو رانندگان چراغ های مه شکن را روشن نگاه دارند.

وی با بیان اینکه بارش باران از قریب به اتفاق محورهای استان گزارش شده است خاطرنشان کرد: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است از این رو به رانندگان توصیه می شود با احتیاط برانند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: هواشناسی استان برای امروز هشدار سطح نارنجی صادر کرده است از این رو به مردم توصیه می شود از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

سرهنگ اسپیدکار تاکید کرد: رانندگان از تخلف های حادثه ساز بویژه سرعت غیرمجاز، عدم رعایت فاصله طولی و عدم توجه به جلو به جد خودداری کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha