کد خبر 236146
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

بررسی نیازهای بهداشت و درمان فیروزکوه در سفر رئیس جمهور

بررسی نیازهای بهداشت و درمان فیروزکوه در سفر رئیس جمهور

فرماندار فیروزکوه در تشریح برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور، گفت: نیازها و کمبودهای مربوط به حوزه بهداشت و درمان در قالب سفر رئیس جمهور بحث و بررسی خواهد شد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمد حیدری‌منش عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به این شهرستان، اظهار داشت: بازدید از پروژه سد مخزنی نمرود، روند پیشرفت پروژه و بررسی مشکلات تکمیل پروژه با توجه به اینکه جزو مطالبات مردم شهرستان است که در برنامه سفر رئیس جمهور قرار دارد.

وی افزود: نشست با فرهیختگان شهرستان فیروزکوه، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه ریاست جمهوری به شهرستان فیروزکوه است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه گفت: اساساً برنامه سفر ریاست جمهوری پیرامون حل مسائل و دغدغه‌های مردم شریف شهرستان در موضوعات مختلف خصوصاً مسائل مربوط به حوزه راه‌ها، مباحث مرتبط با حریم بستر رودخانه‌ها، ایجاد سیل‌بند و ساماندهی مسیل‌ها، فاضلاب شهری، موضوعات رفاهی اعم از فضای ورزشی و آموزشی و تفریحی و غیره برنامه‌ریزی شده است.

حیدری‌منش تصریح کرد: در خصوص مسائل مرتبط با حوزه بهداشت و درمان، مطالباتی در سطح شهرستان وجود دارد که در قالب سفر ریاست جمهوری بحث و بررسی خواهد شد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: موضوعات حوزه حریم‌ها با راه‌آهن و مناطق چهارگانه محیط زیستی با محصور شدن 12 روستای شهرستان در این مناطق داریم، جزو دستور کار سفر است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha