کد خبر 235120
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

اختصاص یک صفحه از تلوبیون به نامزدهای انتخاباتی

اختصاص یک صفحه از تلوبیون به نامزدهای انتخاباتی

صداوسیما علاوه بر راه‌اندازی ۲۰۰ شبکه برای تامزدها در انتخابات پیش‌رو یک صفحه از تلوبیون را هم در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزار می‌شود؛ رئیس سازمان صداوسیما در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی در مهر ماه بود که از استقرار ۲۰۰ فرستنده برای ۲۰۰ حوزه انتخابیه و تاسیس شبکه انتخابات خبر داد.

۲۴۳ فرستنده شناسایی شده که امکان استفاده از آن‌ها در بحث تبلیغات انتخاباتی نامزدها در حوزه‌های انتخابیه وجود دارد. بر اساس بررسی‌هایی که صورت گرفته امکان ایجاد حدود ۲۰۰ شبکه اختصاصی محلی برای ۲۰۰ حوزه انتخابیه وجود دارد و اکثر حوزه‌های انتخابیه را پوشش می‌دهد. 

اعلام شده است تولید محتوا بر عهده خود نامزدهاست و طبق اصول قانونی ستاد انتخابات که وزارت کشور گذاشته در قالب همان ضوابط، محتوا هر طور که می‌خواهند در هفت روز تبلیغات انتخابات به صورت ۲۴ ساعته پخش می‌شود.

رییس صداوسیما به تازگی از اختصاص یک صفحه تلوبیون به نامزدهای انتخابات خبر و در این زمینه توضیح داد: تلوبیون یک صفحه در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد که بتواند ویدئوی تبلیغاتی خود و اطلاعات مکتوب دیگری که صلاح می‌داند به اطلاع عموم برساند و بر روی آن صفحه بارگذاری کند.

جبلی درباره علت این تصمیم توضیح داده است: اهمیت تلوبیون از این نظر است که سکویی با ۲۵ میلیون کاربر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha