کد خبر 234986
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

هزار عنوان پایان نامه و رساله مورد حمایت بنیاد شهید قرار گرفت

هزار عنوان پایان نامه و رساله مورد حمایت بنیاد شهید قرار گرفت

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در مدت ۲۰ سال گذشته از هزار و ۱۱۳ پایان نامه و رساله در دفتر مطالعات و پژوهش های بنیاد شهید حمایت شده است.

حجت‌الاسلام حامد قوام در گفتگو با حیات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دفتر مطالعات بنیاد شهید تاکنون از چند پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری حمایت کرده است؟ گفت: پایان نامه ها و رساله ها با موضوعات مشخص مورد حمایت بنیاد شهید خواهند بود.  

حوزه های تحت حمایت مرکز مطالعات

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در تشریح این اقدامات گفت: دفتر مطالعات با ده ها مرکز حوزوی و دانشگاهی تفاهم نامه همکاری دارد و هم اکنون کار حمایت حدود ۲۰ پایان نامه و رساله از حوزه و دانشگاه در حال انجام است.

حجت الاسلام قوام افزود: این پایان نامه ها و رساله ها در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حوزه سلامت خانواده های شاهد و ایثارگر است.

رونمایی از کتاب جدید مورد حمایت مرکز مطالعات بنیاد شهید

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که آیا پایان نامه یا رساله هایی تاکنون ازسوی این مرکز به کتاب تبدیل شده است؟ گفت: برخی از موضوعات که دارای اهمیت بیشتری بوده، تبدیل به کتاب شده است.

حجت الاسلام قوام خاطرنشان کرد: ازجمله این پایان نامه ها که تبدیل به کتاب شده، کتاب بازآفرینی سرمایه اجتماعی است که در روزهای آینده طی مراسمی با حضور مولف آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha