کد خبر 234766
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

سردار عبدالهی در گفتگو با حیات مطرح کرد؛

لزوم استفاده از فناوری‌های جدید در توسعه فرهنگ دفاع مقدس

لزوم استفاده از فناوری‌های جدید در توسعه فرهنگ دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح کشور، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس به ارائه توضیحاتی در رابطه با آثار عرضه شده در این نمایشگاه پرداخت.

 سردار علی عبداللهی، معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح کشور، در گفتگو با  خبرنگار سیاسی حیات، با تاکید بر لزوم تولید محتوای فرهنگی در رابطه با دفاع مقدس گفت: آثار عرضه شده در این نمایشگاه، یک تحول قابل‌‍ توجه در عرضه فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است. این تحول از این جهت است که در آن آثار مربوط به دفاع مقدس از شکل متن و تصویر به محصولات نرم‌افزاری تبدیل شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح کشور با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری‌های جدید برای ترویج فرهنگ مقاومت گفت: این محصولات نرم‌افزاری هم جوان پسند است و همچنین همه قشرهای جامعه با سلایق مختلف می‌توانند به آسانی به این محصولات دسترسی داشته باشند و فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

سردار عبداللهی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری دررابطه با توسعه فرهنگ دفاع مقدس گفت: مردم با استفاده از این محصولات می‌توانند با جنبه‌های مختلف دفاع مقدس همچون فداکاری‌ها، رشادت‌ها، شهادت‌ها و جنبه‌های تاکتیکی و تکنیکی فرماندهی در دفاع مقدس آشنا شوند. به نظر من تولیدات مجتمع در این نمایشگاه، یک قدم اساسی در توسعه فرهنگ دفاع مقدس و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha