کد خبر 234149
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

همسر شهید مهدی باکری در گفتگو با «حیات»:

مهدی همیشه عکسم را همراه خود داشت/ زندگی حضرت زهرا (س) سرلوحه زندگی ما بود

مهدی همیشه عکسم را همراه خود داشت/ زندگی حضرت زهرا (س) سرلوحه زندگی ما بود

مدرس گفت: مهدی به جایگاه زن بسیار احترام می‌گذاشت، محبت می کرد و بسیار شوخ طبع بود. من با همسران شهدا که آشنایی دارم یادم نمی آید کسی گفته باشد که همسرش عکس وی را همراه خود داشته باشد اما مهدی اینگونه نبود.

صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره احترام ایشان به مقام و جایگاه زن گفت: یادم نیست که من و مهدی در ایام خاص مانند روز تولد و یا ایام عید در کنار یکدیگر باشیم؛ چراکه ایشان همیشه در جبهه بود و مشغولیت‌های زیادی داشت؛ اما دیدگاه ایشان درباره زن و خانواده این بود که الگوی من حضرت فاطمه (س) باشد و سیره زندگی ایشان را سرلوحه زندگی ام قرار دهم.

وی ادامه داد: مهدی به جایگاه زن بسیار احترام می‌گذاشت، محبت می کرد و بسیار شوخ طبع بود. من با همسران شهدا که آشنایی دارم یادم نمی آید کسی گفته باشد که همسرش عکس وی را همراه خود داشته باشد اما مهدی اینگونه نبود.

مهدی همیشه عکسم را همراه خود داشت/ زندگی حضرت زهرا (س) سرلوحه زندگی ما بود

مدرس بیان کرد: مهدی عکس من را همراه داشت و زمانی که من عکسم را در جیبش دیدم خیلی تعجب کردم. او در جوابم گفت فکر کردی تو فقط دلت برای من تنگ می شود؟ من هم دلتنگت می‌شوم؛ اما نمی توانم به دیدارت بیاییم. من عکست را نگاه می کنم تا دلتنگی ام کم شود. همیشه می گفت اگر می دانستم ازدواج خوب است زودتر ازدواج می کردم.

همسر شهید مهدی باکری همچنین بیان کرد: در واقع افرادی که اینقدر فداکاری، ایثار، مقاومت، شجاعت، تبعیت از امام و تقید به مسائل دینی را دارند؛ مطمئن باشید که بهترین عاشقانه ها و بهترین همراهی با همسرشان را دارند. این را یقین دارم که ایشان مانند امام خمینی (ره) و شهید مطهری بالاترین معنویت را داشته و با محبت ترین و بهترین مردان زندگی زناشویی بودند.

وی افزود: مهدی بسیار عاطفی و مهربان بودند و من مانند پروانه دور ایشان می گشتم. در واقع جای محبتی که او از مادر محروم بود را من برای او پر می کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha