کد خبر 233880
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

رئیس سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد:

اکنون کشور درگیر جنگ سایبری است

اکنون کشور درگیر جنگ سایبری است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تهدیدات دشمنان در جنگ سایبری گفت: اکنون کشور درگیر جنگ سایبری دشمنان قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار غلامرضا جلالی ظهر امروز در افتتاح پنجمین نمایشگاه فناوری، ارتباطات، امنیت و حراست و سومین نمایشگاه HSE  صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران در عسلویه با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمی در عرصه تأمین تجهیزات جنگ نرم دارند، اظهار داشت: بومی‌سازی بسیاری از تجهیزات توسط شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ستودنی است.

وی ارتباط صنعت با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را یک ضرورت دانست و بیان کرد: پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان در بخش‌های فناوری‌های نوین و استفاده از محصولات آنان در صنایع یک ضرورت است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تهدیدات دشمنان در جنگ سایبری گفت: اکنون کشور درگیر جنگ سایبری دشمنان قرار دارد و تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه فناوری، ارتباطات، امنیت و حراست نقش مهمی در مقابله با تهدیدات دشمنان در این جنگ دارد. تولیدات ارائه شده در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در عرصه یادشده ارزشمند است.

عرضه محصول بیش از 50 شرکت فناور و دانش‌بنیان

رحمان دشتی نیز با بیان اینکه مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه کرده‌اند گفت: در این نمایشگاه بیش از 50 شرکت فناور و دانش‌بنیان محصولات و تولیدات خود را عرضه کرده‌اند.

وی تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان را در خودکفایی کشور در عرصه‌های گوناگون را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه خدمت به جامعه است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر ادامه داد: این نمایشگاه که در محل نمایشگاه بین‌المللی عسلویه تا 13 دی ماه برپا است از ساعت 9 تا 17 هر روز آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر تاکید کرد: امیدواریم حاصل گفت‌وگوهای شرکت‌های فناور با مسئولان صنایع در حاشیه این نمایشگاه منجر به انعقاد قراردادهای همکاری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha