کد خبر 233760
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

بیش از ۲۸ هزار و ۸۰۰ فلسطینی شهید یا مفقود شدند

بیش از ۲۸ هزار و ۸۰۰ فلسطینی شهید یا مفقود شدند

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که شمار شهیدان و افراد ناپدید شده درپی حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۸۸۲۲ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها به ۵۶۴۵۱ نفر رسیده است.

 به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه جدیدترین آمار شهیدان، افراد ناپدیدشده و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد که در نتیجه حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه ۲۸۸۲۲ فلسطینی به شهادت رسیده یا ناپدید شده‌اند که در میان آن‌ها ۹۱۰۰ کودک به چشم می‌خورد. شمار افراد ناپدید شده اعلامی از سوی این نهاد دولتی نیز ۷۰۰۰ نفر است.

این نهاد دولتی تاکید کرد که در نتیجه حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۵۶۴۵۱ نفر زخمی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دیگر نیز آواره شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۱۸۲۵ مورد کشتار و جنایت از سوی رژیم صهیونیستی در این باریکه را به ثبت رسانده است.

سازمان آمار فلسطین نیز بیان کرد که تعداد فلسطینیانی که در سال ۲۰۲۳ میلادی به شهادت رسیده‌اند از سال ۱۹۴۸ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه بمباران منطقه المغراقه در جنوب شهر غزه ۶ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

همچنین خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با گلوله‌باران شدید شرق خان‌یونس، موشکی را به سوی این منطقه شلیک کرده‌اند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی نیز بمب‌هایی نورزا را در نوار غزه منفجر کرد. علاوه بر این جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سوی خانه‌ای در غرب اردوگاه النصیرات موشک شلیک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha