کد خبر 233620
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

تامین بچه ماهی برای مزارع پرورش ماهی از سایر کشورها

تامین بچه ماهی برای مزارع پرورش ماهی از سایر کشورها

تامین بچه ماهی، انجام تحقیقات راهبردی و... که جزو پروژه های اولویت دار سازمان شیلات محسوب می شود باید توسط بخش خصوصی و حتی ظرفیت سایر کشورها پیگیری شود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات برای حل برخی مشکلات حوزه آبزی پروری در جلسه ای در جمع مدیران این حوزه قرار گرفت و به ارائه راه کار پرداخت.

سیدحسین حسینی براساس گزارش های ارائه شده توسط مدیران این بخش بر جذب سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی، تنوع کاری، حجم کار، مدیریت نیروی انسانی و منابع تاکید کرد و افزود: لازم است به تعامل و هم افزایی توسط نیروهای موجود برسیم تا مسائل و مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: تامین بچه ماهی یکی از مواردی است که لازم است برای انجام مناسب آن علاوه بر بسیج نیروهای ستادی و استانی از سایر منابع نیز بهره گرفته شود.

حسینی در ادامه تصریح کرد: ایجاد برخی زیرساخت ها در شیلات اولویت دار است و لازم است به صورت تخصصی پیگیری شود.

وی استفاده از ظرفیت سایر کشورها برای پروژه های اولویت دار شیلات را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای اقتصادی کردن پروژه های تولیدی لازم است مدل جدیدی به صورت تخصصی تدوین شود.

حسینی افزود: تحقیقات راهبردی در شرایط حاضر مغفول مانده و لازم است با انجام مسئله محوری از این پژوهش ها بهره گرفته شود.

وی تامین بچه ماهی برای پروژه ها و سایت های پرورش ماهی را از مسائل اولویت دار شیلات برشمرد و افزود: امیدواریم با بسیج نیروها و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم مدیریت مناسبی در میزان و زمان اختصاص بچه ماهی داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران حوزه های مختلف معاونت آبزی پروری به بیان مسائل و مشکلات پیش رو پرداخته و رئیس سازمان شیلات راهکارهای مناسب را ارائه کرد. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha